Jump to content

Recommended Posts

Forum'da açılan konular neden hiç bir yönetim tarafından cevaplanmıyor ? 
3 Gündür start sorunu var oyuna giremiyoruz. Neden ? 
Birşeyler yapıcaz diye oyunu maf etmeyemi çalısıyorsunuz ? 
Bilgilendirme yapılmadan oyunu kafanıza göre açıp kapıyorsunuz.
Patchler neden taksit taksit ekleniyor oyuna ? Yönetim bunu hesaplayım oyunu 1 veya 2 saat kapayım Oyuncuları oyun veya Whatsapp Grubundan bilgilendirim oyunu kapayıp patchleri ekleyemezmi ? oyuncuları mahdur ediyorsunuz ?

Bunların açıklamasını bi yapsanız'da rahatlasak.
Oyun zevkimizin içine ediyorsunuz.

  • Like 1
Link to comment
https://forum.ko4fun.net/index.php?/topic/43678-y%C3%B6netim-ilgisizli%C4%9Fi/
Share on other sites

sarimsakkafali, 13 saat önce tarihinde yazdı:

Ben de sabah erkenden kalktim hafta sonu olmasina ragmen bdw girmek icin. Start gelmiyor....

Gelmiyor reis kafalarına göre patch atıp oyunu kapatıp açıyorlar açmalarına rahmen hala start yok  ve açıklama dahi yok hala.

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...