SenfonyMage Posted February 17 Share Posted February 17 Herkese iyi günler, iyi oyunlar arkadaşlar ReaLBrothers klanı olarak 20 Şubat Cuma günü aranızda olacağız! Yaklaşık 1 yıldır birlikte oynayan, uyumlu ve disiplinli bir ekip olarak yeni sunucuda yerimizi almaya geliyoruz. Şu an 35 kişilik sağlam bir kadroya sahibiz. Ana kadromuz okçu team üzerine kuruludur. TS & Discord aktif kullanılmaktadır. Bizimle birlikte Nemesis sunucusunda , uzun vadeli oynamayı düşünen ve takım ruhuna sahip arkadaşlar TS ve Discord üzerinden bize ulaşabilirler. TeamSpeak : ReaLBrothers.ailesi.pro Discord: Drumkid_ Quote Link to comment https://forum.ko4fun.net/index.php?/topic/55492-realbrothers/ Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.