Jump to content

Recommended Posts

Herkese iyi günler, iyi oyunlar arkadaşlar 🙌

ReaLBrothers klanı olarak 20 Şubat Cuma günü aranızda olacağız!

Yaklaşık 1 yıldır birlikte oynayan, uyumlu ve disiplinli bir ekip olarak yeni sunucuda yerimizi almaya geliyoruz.

Şu an 35 kişilik sağlam bir kadroya sahibiz.
 

🎯 Ana kadromuz okçu team üzerine kuruludur.
🎯 TS & Discord aktif kullanılmaktadır.
 

Bizimle birlikte Nemesis sunucusunda , uzun vadeli oynamayı düşünen ve takım ruhuna sahip arkadaşlar
TS ve Discord üzerinden bize ulaşabilirler.

TeamSpeak ReaLBrothers.ailesi.pro

Discord:  Drumkid_


 

Link to comment
https://forum.ko4fun.net/index.php?/topic/55492-realbrothers/
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...